miercuri, 17 mai 2017

#campaniaSchauma

Uite ca am ajuns si la sfarsitul campaniei Schauma Nature Moments. Ca si in alte campanii de testare, experienta a fost una placuta avand de a face cu produse calitative la preturi mai mult decat convenabile. 



Eu imi exprim admiratia fata de aceste produse din punct de vedere al unui  consumator si nu de buzzer. Nu ai cum sa nu fii cucerit inca de la samponare, este un sampon «light», fresh, parfumat usor si inmoie parul instant fiind usor de aranjat ulterior.
Eu am testat varianta verde, Olive&Aloe, si am profitat de proprietatile emoliente si hidratante ale uleiului de masline si surrrprizaaaa de faptul ca aloe accelereaza cresterea firului de par.


Daca nu te-am convins, incerca oricare din variantele ce se potriveste cu tipul tau par.

Ca si buzzer iti recomand sa te inscrii acum pentru urmatoarele campanii BUZZStore !!! 
  Pe curand!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...