miercuri, 11 ianuarie 2017

Cod galben...de lectura

La multi ani! 2017 sa va aduca ganduri bune, dorinte implinite, sanatate si liniste in suflet!
Pentru acest an, mi-am contorizat gandurile si planurile, visele si visurile, timpul si spatiul. Acesta este momentul meu, seara, liniste, ceai, carte...

Raman in feria sarbatorilor de iarna si ma bucur de zapada (nametii!!!), cea a-nceput de ieri sa cada, evadez din liniste in mister, in lumea scriitoarei Deborah Harkness.


Am ales trilogia din pura intamplare dar nu regret. Odata cu personajele treci prin stari de emotie, suspans, faci cunostinta cu vrajitoare, vampiri si demoni, iei lectii de magie, genetica, yoga si traiesti dragostea sofisticata dintre personaje.

Nu stiu daca este genul tau de lectura dar eu trebuie sa aflu finalul acum.
Pe curand!
📖⭐

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...