luni, 30 ianuarie 2017

@pentrutine blog-ule

Cine spune draga ca nu ai voie sa ai blog sau opinii? Cine spune, ca doar persoanele publice sau starletele astea de peste noapte au dreptul sa aiba blog/site/brand? Ce te intereseaza pe tine cu ce-mi ocup eu timpul? Cu ce te deranjeaza ca imi spun si eu opinia despre un lucru sau altul, despre ce carte citesc, ce ceai beau si de unde ca aveau oferta (nu sunt asa avuta ca tine sa beau ceai englezesc doar in cafenele!) sau iti spun ca am luat tzeapa cu un produs si iti spun si tie? Sau poate crapa pipota in tine ca in bucataria TA de zeci de mii de euro miroase a chanel si nu a bezeaua care o mananci de la colt a carei reteta secreta eu tocmai am postat-0 pe blogul meu de c....
Eu nu-mi postez buricul prin UK in timp ce nu stiu unde e Brasov-ul si confund Ploiesti-ul cu Pitesti-ul...
Aaaa si nu-mi spune tu mie cu ce sa ma imbrac atat timp cat tu umbli goala si nici nu vreau sa port sandale iarna...a da, inca este...
In ciuda ta vor fi si mai multe/multi blogeri sau formatori de opinie chiar daca nu ne vedem la tv ca tine si ca alti...AM DREPTURI CA SI TINE SI MA IMBRAC CUM VREAU, MANANC VEGAN CA SE POARTA, TRAIESC ECO PENTRU CA SE POATE, SCRIU CA POT SI TRAIESC.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...