miercuri, 7 decembrie 2016

Toane si tonuri

Aflandu-ma la raionul de produse cosmetice pentru par, am ochit un produs nou (nou, pentru mine!) si anume Swartzkopf Live Lightener &Twist, Cool Lilac. M-a impresinat culoarea de par prezentata pe ambalaj, dar cand am scormonit printre recenzii am fost dezamagita. Si acum? ce fac? m-ai incerc produsul, nu il mai incerc? m-am tot gandit si sucit pana l-am aplicat pe post de toner, nu ca vopsea. Eu sunt de un saten, ca si culoare naturala dar vopsit in nuante de blond. Cutratamente necorespunzatoare are tendinta de a capata tente galbui, roscate si textura uscata.
Revenind, pentru parul meu de lungime medie, am mixat jumatate din canditatea de vopsea si oxidant  cu o "tona" de balsam. Am aplicat crema de toata lungimea parului evitand radacinile naturale si am asteptat doar jumatate din timp adica 20 de minute pana la spalare.
La spalare am folosit un sampon cu reflexii arginti pentru par blond.Ce a iesit? parul s-a inchis la culoare, a devenit argintiu-violet dar f f moale ( de la tona de balsam). Daca nu ai destul curaj sau nu iti plac schimbarile de frica ca nu iti va iesi, poti experimenta doar pe o suvita sau mesa.

In continuare listez numele celor ce le-am trimis mostra cremei Ceumed, prin Posta Romana in format Colet.
✨ CROITOR CAMELIA
HADAAA ARMASAN
DRAGAN RODICA
DURUS OCTAVIA
URDEA GEANINA
ALBU GEORGIANA✨

Felicitari! va astept in curand cu alte surprize! 




Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...